Grillad ginger

Jag och Johanna ar helt ja*la sonder branda... hon stackarn kunde inte ens hanga med ut ikvall och ata. Har i Kaoh Lak finns det inte alls mycket att gora pa kvallarna, skulle snorklat idag men det sporegnade igar kvall sa det gick inte att boka. Sa vi ar "tvugna" att stanna har ytterligare en dag, men imorgon blir det snorkling iallafall! Har inte sa mycket mer att saga an att vadret va pa topp idag och det gor sa ont pa hela min kropp...... haha det ar lite roligt!
Tankte pa en grej, tusan va skype ar haftigt. Har aldrig anvant mig utav av det forut innan resan, men i forrgar fixade bade jag och Felix det och da skypade vi med varandra for forsta gangen och det va ju grymt, kandes som att vi hade traffats nar jag gick och la mig pa hotellrummet. Vi pratade en timma och det va valdigt mysigt att se och prata med honom! Pa tisdag blir det Patong for att traffa Celina och Johannas paron.
 Ha det bra allesammans=))


Kommentarer
Postat av: Moster

Vilka underbara foton, Vad roligt att se dem. Man ser tydligt hur kul ni har och så mycket ni får uppleva.

Här är ingen snö bara kallt fortfarande. Egon o Bror har varit här i helgen igen och vi har försökt att vara ute lite ändå. Imorgon börjar en hel arbetsvecka för oss andra. Hur låter det? Hi!! Njut nu tjejer och ta hand om er.

2012-01-15 @ 18:03:04
Postat av: Sandra

Å go GingerKosk, ni måste använda solskydd bättre (grr)! Jag vill skypea!!!! :) puss ha det bäst <3

2012-01-15 @ 18:41:13
Postat av: marina

Hej moster. Jaa vi har det valdigt bra har borta. Hoppas det ar bra dar hemma ocksa! Va trakigt utan sno, det vill man ju ha pa vintern..Haha arbetsvecka.. usch later inte roligt. Puss pa er alla goingar dar hemma!!!

2012-01-19 @ 13:37:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0