Sharwana

Hej igen alla:) Nu kommer ett till roligt blogginlagg har. Anledningen till det ar for att det har internet ar sa jakla grymt, och da vill man ju passa pa! Tar cirka 5 sekunder att ladda upp en bild. Vi har det fortfarande helt suverant har borta, och vi kanner bada tva att vi inte vill lamna det har fina stallet pa tisdag..
Dagarna har ser ganska likadana ut hela tiden. Men gar upp runt tolv pa dagen, ater gott, dricker gott, solar inget=tappar all farg, gar ut pa kvallen och somnar runt klockan fem. Kan ju saga att det har blivit alldeles for mycket utav det goda, jag far inte ens igen ett par utav mina jeansshorts? men jag gillare. Efter Boracay blir det andra bullar. Har inte mycket mer att saga, nu ska jag allt mata in alla bilder fran de senste dagarna:

Parasailing. Det har var faktiskt en riktigt haftig upplevelse. Bada tva ganska sa nervosa, hojdradda som vi ar klarade vi det galant. Det var trots allt 350  over havet. Men det var sa otroligt fint och man sag over hela Boracay


Har borjar kvallarna med grabbarna. Ett gang engelskman hittade oss pa en bar i forrgar. Och det har ar inte vilka engelskman som helst, utan ruggbyspelare. Ruggbyspelare som far betalt for att spela, det ar deras jobb och dom far 4 reser per ar dar dom bara glassar och spelar ruggby. Haha sana jakla lyxlirare. Dom var har hela laget saklart, och varenda en ar bitig som tusan. Dom kommer till Sverige i sommar och ska spela, far se om vi drar dit och kollar. Haha, dom bjod pa allting och det var bara att tacka och ta emot;) nej men ett riktigt harligt gang var det har faktiskt. Dom akte hem tidigt imorse, alltid trakigt nar folk drar!


Efter allt for manga dagar utan sol, tror jag att jag anda kan ha sololja i ansiktet. Detta resulterade i SONDERBRAND


Och ikvall var jag och Cornelia och at middag pa Zusuni Restaurant. Det ar dar min farmor och farfar ar nagra manader varje ar, sa vi var dar och halsade pa och at middag. Det var jattetrevligt ch dom var sa hiimla sota mot oss. Och jag torr nog vi har atit varldens godaste efterratt

Vi trivs verkligen har och vi har nog aldrig traffat sa mycket nytt folk pa resan som vi faktiskt gjort har. Jag vet inte om det har med att gora att vi nu bara ar tva st. Imorgon ska iallafall jag, Cornelia och tva andra tjejer som vi har traffat har, ut med en stor bat med flera andra galna manniskor och klipphoppa fran hoga hojder. Har hort att det hogsta ar 25 meter men vet inte hur sant det ar. Jaja, ar redan nervos sa tur att gratis alkohol ingar hela dagen..Hejda, puuuuuuuuuuuuussss

Kommentarer
Postat av: Felix

Åhh vad du är söt!

Skönt att ni har det bra!

Puss älskar dig!

2012-03-24 @ 18:24:38
Postat av: Sandra

Oj vad ni partar och träffar roligt folk!

Coolt att ni åkte sån där grej efter båt, måste vart en härlig känsla!



Alltid lika roligt att kolla alla bilder du lägger upp!

Saknar dig! Var rädda om er!

Puss Koski <3

2012-03-24 @ 18:49:25
Postat av: Sandra

Juste, roligt att ni hälsa på Zusinufolket också! Dom har jag också träffat, eller jag känner igen han vänster på bilden iaf :D hihi

2012-03-24 @ 18:50:46
Postat av: Mamma

Tack igen för härliga bilder, som visar att ni har det bra:) Puss älskling

2012-03-25 @ 11:41:39
Postat av: Pappa

puss puss

2012-03-26 @ 08:48:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0