2 manader imorgon

Hej pa er. Bilderna och datorerna strular lite som sagt sa jag vagar inte satta in mitt USB har, sa dom sma bilderna ar snodda fran Johannas blogg. Har inte jattemycket att saga mer an att det ar tur att man umgas med varldens finaste och basta tjejer, som jag troligtvis tyvarr kommer lamna imorgon for nagra dagar. Vill inte aka fran dom, vill inte aka ensam men kan inte vara kvar har nu. Kanns som att det ar den basta losningen, men tycker nu att varan otur borde va klar. Hur som sa far vi se hur det blir. Resa till Filippinerna ar iallafall nu bokad, den 10 mars ar vi dar. Det ser jag fram emot valdigt mycket!
Bilder fran Marissa, val-delfin-nationalparksdagen

Om det loser sig med datorerna sa kommer forhoppningvis fler utav mina bilder in ocksa fran dagarna. Ha det bra dar hemma i varvadret!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Fantastiska bilder, ni får verkligen vara med om grymma upplevelser :)



Jag hoppas verkligen inte du åker själv Kosk, men det låter säkert inte dina kompisar dig göra :)



Simon hälsar till Koskit!



Puss och Kram

2012-03-01 @ 19:21:31
Postat av: Hanna

Åk inte själv, för i helskotta lill-unge! En wolf-pack splittras aldrig. Stick together. Laganda, fotbollssprit. EN för alla, alla för en. Inte vara ensam, då kommer jag ner!

2012-03-01 @ 20:40:56
Postat av: Mamma

Hej min goa tjej! Vad härligt att få se så fina bilder igen! Snälla gumman, åk inte själv! Sköt om dig! Miljoner kramar

2012-03-01 @ 21:27:19
Postat av: Pappa

Nice bilder,om du åker själv ring mig innan ! Puss puss

2012-03-02 @ 08:23:52
Postat av: Julia Tennorth

Älskar dig, åk inte själv!!!!

2012-03-02 @ 12:16:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0