Godmorgon

Igarkvall blev det en sen kvall for tjejerna, men inte for mig. Somnade runt tio och va pigg som en larka klockan 7 i morse. Tog mig en harlig langpromenad langs stranden i 1.45 tim. An sa lange alskar jag Sri Lanka, det ar otroligt fint pa sitt satt och jag tror vi kan trivas valdigt bra har. Men idag vill jag inte vara har. Idag vill jag bara vara hemma med min familj. Ga pa begravning och ta farval av en underbar manniska.
Ah va jag ar ledsen. Tanker pa er alla dar hemma
♥♥♥♥Fila i frid♥♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Pappa

Allt är bra med oss,se till att vara glad och frisk Sandra och jag har en ros från dig till mormor Evy.Älskar dig pappa

2012-02-17 @ 08:18:36
Postat av: Mamma

Hej mitt hjärta. Tänker på dig och er alla idag. Sköt om dig och ha det så gott! Många kramar <3

2012-02-17 @ 09:41:21
Postat av: Mari

Hej Marina! Tråkigt med din gammelmormor och att inte kunna vara där. Du gör rätt i att inte vara uppe så sent, för morgonpromenaderna på stranden i Hikkaduwa får man inte missa! De är det bästa som finns!

2012-02-17 @ 17:51:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0