Langkawi

Nu befinner vi oss alltsa i Langkawi(Malaysia) och det ar helt underbart har. Kandes lite trakigt att lamna fina Thailand, men vi kunde ju inte vara kvar dar mer an en manad och det passade oss utmarkt att aka hit. Vi kom hit i forrgar och vi stormtrivs an sa lange. Kvallen igar va helt grym och vi har sa hiiimla roligt tillsammans. Idag ar en liten bakisdag och vi orkar inte gora sarskilt mycket. Men imorgon ska vi hyra moped och aka runt och kolla pa olika stallen, det ska bli trevligt. Vi ska aven aka linbana nagon dag, den ar 700 m upp i luften och man aker over hela Langkawi, och vi kommer aven kunna se Thailand darifran. Jag har fem saker jag ville beratta i det har inlagget
  1. Vill borja saga grattis till min Felicia som fyllde 19 ar igar. Hoppas du hade en riktigt bra dag! Vi tankte pa dig har borta.
  2. Vara Thainummer fungerar inte har, och om jag ska vara helt arlig sa orkar vi inte ksaffa nytt nummer just nu heller. Fixar det i Sri Lanka vilket ar om nagra dagar. Om det ar nagonting sa har ni ju min mejl, [email protected](alla ni som inte har fejjan).
  3. Vi har satt in mitt minneskort i Elin kamera sa nu kan jag lagga in bilderna fran Phi Phi och Koh Lipe, men lagger endast in fran Lipe idag.
  4. Mina sar ar borta forutom mitt skavsar, det varar natt sant forbannat och jag kan inte bada. Tyvarr blev var lilla Cornelia riven av en katt pa typ halva laret igar sa nu kanske hennes otur har startat.
  5. Och till sist maste jag bara beratta att vi har det nastan lite for bra har, och kanner att vi aldrig kommer vilja komma hem till kalla Sverige igen. Hoppas det ar okej. Pussssss;)

Pa baten pavag till Koh Lipe



Sangen vi delade pa i tva natter. 140 cm.... haha men det fungerade alldeles utmark, vi sov sa skont sa.


Dagen vi akte ut och snorklade runt olika oar


Hang pa stranden och kollar in solnedgangen och lite bada



En bild pa mig efter mitt forsta traningspass, ni forstar inte hur mycket jag svettades


Varan sista kvall i Thailand som blev grym


Och nar jag satt har pa stranden och drack min nykopta nypressade farska ananas skankte jag er forst en tankte dar hemma, och kande som min kara fader bruka saga "Det ar sahar man ska ha det nar man har det som samst"

Kommentarer
Postat av: Linnea

Assåååå det ser så sjuuuukt nice ut! Jag vill jag vill jag vill! Längtar tills du kommer hem igen! HA DET FORTSATT BÄST PUSS<3

2012-02-01 @ 09:50:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0