KL


Dagarna har i Kuala Lumpur har varit fyllda med blandade kanslor. Det har varit mycket grat och skratt. Som ni flesta vet hamnade var lilla Elin pa sjukhus i 6 natter pga Dengyfeber. Idag fick vi reda pa att den antligen ar borta, och att det bara ar hennes sista varden vi ska fa reda pa nu. 
En manniska forsvann fran mitt liv dar hemma den har veckan ocksa, och det gar inte att beskriva med ord hur jobbigt det ar att vara har nar det har hant. Begravningen ar nu pa fredag och jag hatar att jag inte kan vara dar och ta farval. Men trots allt det jobbiga sa har vi forsokt att gora saker som gor oss glada(anda fast vi inte var alla fyra). Och ett stort tack till var gamla larare Anna, som vi har umgatts med nagra dagar hemma hos henne. 
Johanna befinner sig nu i Sri Lanka dar hon har mott upp Amanda som ska fortsatta resa med oss, och forhoppningsvis aker vi tre dit imorgon. Jag ar sa forvantansfull och det ska bli underbart skont att aldrig behova kolla at det har sjukhuset en enda gang till. Fa med Elin ut och fortsatta var resa som har vart sa hiimla bra hitills. Hoppas ni har det bra dar hemma och jag tanker massor pa min familj pa pappas sida♥
Det ar ju faktiskt alla hjartans dag, sa jag tanker lite extra pa mitt hjarta idag! Och nu ska jag ga och ta mig min 700:e kopp kaffe, for det ar tame fan det enda som har medfort nan slags positiv sak med att bo sjukhuset.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Miljoner kramar till mitt hjärta på Alla Hjärtans Dag<3 Ha en fortsatt underbar resa med dina tjejer!

2012-02-14 @ 08:21:02
Postat av: Sandra

Så underbart att höra att Elin är bra igen! Ni får ha det fortsatt fantastiskt!

Glad alla hjärtans dag min älskade KoskKärlek <3

Ta hand om varandra! Puss

2012-02-14 @ 09:26:37
Postat av: Linnéa

Marina du är så go som ALLTID ser det positiva i saker! Skönt att det löst sig med sjukdomar och så! Glad alla hjärtans, hälsa alla också! Miss u!!!<3



(Blev väldigt många utropstecken! Men det gillar vi! Haha!)

2012-02-14 @ 20:09:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0