Hikkaduwa

Nu har vi alltsa vart i Hikkaduwa i 4 dagar och lamnar placet imorgon, men inte nan av oss kanner oss riktigt fardiga har sa vi kommer troligtvis aka tillbaka hit pavagen till Colombo nar vi lamnar Sri Lanka. Blir perfekt! Har har vi saklart solat, badat, druckit bars, atit massa gott(sri lankas mat ar den absolut godaste jag har atit har i Asien) jag och Elin kollade pa ett japanskt brollop pa stranden idag, och igar var vi pa en skolpaddsfarm. Och det var saaaa himla mysigt. Vi fick bara dom stora som sma. Vi betalade aven pengar for att fa slappa en fri ut i havet, och det var vart varenda ore. Nu ikvall verkar det bli lite partaj, jag har ju tagit det lugnt alla dagar for att jag ar sa duktig som gar upp klockan 7 varje morgon och springer;) men ikvall bryter jag det. Nu ska jag dra tillbaka till tjejerna och hoppa in i duschen(gav dom lite forsprang for dom ar allt for sega pa att fixa sig) sedan hoppas vi pa en rolig kvall har i Hikkaduwa. Imorgon fortsatter resan mot Unawatuna. Spannande! PUSS PA ER


Kommentarer
Postat av: Sandra

Men så nice! Va goa ni var som betalade för att släppa en sköldis, det var bra!



Alltid lika trevligt att höra om er resa!

Puss <3

2012-02-20 @ 14:57:41
Postat av: Pappa

Det var fint av er att släppa ut sköldpadde i vattnet, nu ska jag släppa ut Max puss puss !

2012-02-20 @ 15:41:54
Postat av: Mamma

Vilka fina tjejer ni är<3 Underbart att få se och läsa om hur ni har det, man blir så glad:)Puss o kram

2012-02-21 @ 09:05:28
Postat av: Felicia

Ni är underbara och ni ser ut att ha det underbart! Saknar er tjejer!

2012-02-21 @ 21:25:31
URL: http://fhammar.blogg.se/
Postat av: moster

Vi är med dig hela tiden Marina. Här är det idag snöstorm och jättehalt. Alla halkar omkring och försöker ta sig fram. Snön börjar gå bort och solen när den kommer börjar värma lite grann. Massor av kramar från "familjen".

2012-02-23 @ 07:47:29
Postat av: Mari Hagstein

Ni är fina och roliga ni! Hoppas sköldpaddan vände om (den såg lite trött ut) och hittade ut i havet med hjälp av er pil! Härliga bilder igen! Kram

2012-02-23 @ 20:31:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0