Chang

Hej daaar. Hoppas ni har det bra dar hemma, for det har vi. Resan till Krabi gick vall bra.. men det va det abslolut det hemskaste jag har vart med om. Vi tog en nattbat som vi skulle aka i 8 jakla timmar och det va saaa hemskt. Det va under och overvaning, och vi hamnade pa overvaningen och dte kandes precis som att va pa en vind. Man fick ingen plats utan en liten madrass(70 cm hoogst) som lag tatt intill den andre. Det va storm ute sa vagorna va helt otroliga. Jag som ar sa radd for vatten och hajar, hade panik. Lag och kramade om nallen jag fick av mamma innan jag akte och en och annan krokodiltar foll ner pa min kind. Trodde faktiskt aldrig att vi skulle overleva.... MEN oroa er inte, det va endast jag som va sadar radd och det ar ett valdigt vanligt satt att forflytta sig till ett annat stalle nar man ar pa en o. Men mormor och morfar, v\ni hade forstatt mig. Hur som sa ar vi fortfarande i Krabi nu. Vi har bott pa en O som heter Railey beach. Assoftstalle. Vi bodde i en bungalow och det har fungerat alldeles utmarkt, forutom att Johanna vaknade imorse av att hon och en odla va fast i hennes myggnat och ingen av dom kom ut. Hahahha hon lat som en stucken gris och jag har inte skrattat sa mycket pa lange. Jaja hur som sa akte vi over en dag till Poda Iland for att bada och sola. Har vart dar med pappa och Sandra och kande igen mig sa val. Vi var pa samma restaurang och allt. Nu har vi lamnat Railey beach och ar nu i Aunang. Har ska vi traffa Sara och ganget och partaja ikvaller.
Imorgon ska vi aka ivag en heldag for att bada och rida pa elefanter. Ska bli riktigt kul och spannande. Vet inte an om Sara och tjejerna ska med, men det skulle vara roligt. Ha det bast!!!!!
Har ar nagra bilder fran Koh Tao ocksa, vi akte ut till en av deras sma oar dar stranden gar emellan annu en liten o. Det va haftigt men vattnet va valdigt hogt sa vattnet gick upp till benen.
Baten
Railey beach

Kommentarer
Postat av: Mamma

Halloj lilla gumman:)Usch vad läskigt det måste ha varit på båten! Men annars verkar ju allt toppen där borta:)Härligt att få läsa lite om hur ni har det och se så underbara bilder! Man vill krypa in i bilderna och krama dig! Ha det bäst och hälsa tjejerna! Puss puss och kram

2012-01-12 @ 13:01:55
Postat av: Felicia

Jag är så himla avundsjuk på er och jag saknar dig så hiiiiiiiiimla mycket gumman! Kommer bli jobbigare än vad jag trodde att vara ifrån er. Puss och ta hand om varandra!

2012-01-12 @ 17:18:12
URL: http://fhammar.blogg.se/
Postat av: Sandra

Heeej! Stackars bebisKosk under den där båtresan, får tårar i ögonen när jag hör det, usch!!! Men nu verkar det inte vara så synd om dig, hihi, bilderna ser underbara ut! :)



Din hemsida är på god väg att bli klar, haha, den är rolig, skickar länken när den är klar!



Ha det bäst och hälsa tjejerna! Saknar dig <3



Pussssss (Sigge hälsar)

2012-01-12 @ 19:06:11
Postat av: Sandra

Heeej! Stackars bebisKosk under den där båtresan, får tårar i ögonen när jag hör det, usch!!! Men nu verkar det inte vara så synd om dig, hihi, bilderna ser underbara ut! :)



Din hemsida är på god väg att bli klar, haha, den är rolig, skickar länken när den är klar!



Ha det bäst och hälsa tjejerna! Saknar dig <3



Pussssss (Sigge hälsar)

2012-01-12 @ 19:06:39
Postat av: Sandra

Heeej!

Stackars lilla bebisKosk under den där hemska båtresan, får tåren när jag tänker på hur rädd du var. Fast nu verkar det inte vara så synd om dig, bilderna ser underbara ut :) Förstår att ni har det grymt!



Snart är din hemsida klar, haha, den är rolig och så, skickar länken när den är klar, hahaha!



Ha det bäst och hälsa tjejerna! Saknar dig <3



Pusss (Simon hälsar)

2012-01-12 @ 19:10:14
Postat av: Sandra

haha, ja nu fick du se när jag försökte skriva om samma kommentar som jag trodde försvann!!!



PUSSSSS

2012-01-12 @ 19:11:11
Postat av: Sandra

haha, ja nu fick du se när jag försökte skriva om samma kommentar som jag trodde försvann!!!



PUSSSSS

2012-01-12 @ 19:11:16
Postat av: Lussebullen

Jag tänkte oj vad många som kommenterat och så var typ alla från Sandra haha! Ser så jäkla nice ut!!! Drömde om dig inatt, att du saknade mig, Sandra och Felix så mycket att du åkte hem igen haha! Familjen hälsar pussis

2012-01-14 @ 15:49:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0