Here we go again

Imorgon lamnar vi underbara o:n Phi Phi efter 7 dagar. SJU DAGAR? forstar nan mer an vi hur fort tiden gar? Det gillas inte, inte nagonstans.. Igar var det 3 vekor sen vi akte, och tiden gar fruktansvart fort.

Har pa PP ar det iallafall hur bra som helst. Det mesta vi gjort ar att bada,sola, skratta, dricka, festa pa stranden och idag akte jag, Johanna och Cornelia ut pa en liten utflykt( Elin ar troligtvis matforgiftad:( ).
Vi akte iallafall ut till en O som tillhor Phi Phi, som heter Maya Bay. Och dar snorklade vi och hade det valdigt grymt faktiskt. Vattnet dar va saa fint och stranden med. Och vet ni, det va inte ett enda moln pa hela dagen. Men anledingen till att vi akte dit var for att dar pa stranden spelades filmen "The beach" in. Det var valdigt mycket turister dar men valdigt haftigt anda. Haja att Leonardo Dicaprio har statt dar vi stod. Haha. Vi var iallafall fascinerade, anda fast jag aldrig sett filmen..

Ikvall blir det thai-massage och shopping. Thailand borjar lida mot sitt slut, vi far endast va kvar har en vecka till:( man maste skaffa visum om man ar har langre an en manad, och det har vi bestamt oss for att inte skaffa. Men resan fortsatter till andra lander och det kommer bli grymt det med:)
Nu imorgon aker vi till en O som heter Koh Lipe. Kanske kanske en liten O dar innan men det ar inte riktigt sakert an.
Har inte mycket mer att skriva. Ser att det ar massa med sno hemma, vad mysigt for er:)(och kanske for Julia hoppas jag). Och vill bara beratta att Felix fick jobbet i Norge. GRATTIS igen!!

Jaa nu var det ju tankt sa att jag skulle lagga in bilderna harifran men det fungerar ju inte sa ofta for mig. Tror jag har nan installning pa kameran som gor att dom ar forstora eller nanting. Sa forhoppningssvis far jag in dom en annan dag. Puss

Kommentarer
Postat av: Hanna

Leo, är det han som badar med en volleyboll på en öde ö? eller är det Tom Hanks.. (vem det nu är) Otippat att du inte sett filmen ;)

2012-01-24 @ 20:25:33
Postat av: Sandra

Hanna din lilla Knarkelefant: sluta mobba Kosken! <3 hihi fast hon är väldigt söt när hon inte vet saker!



längtar efter en ny uppdatering :D



Puss saknar dig Kosk!

2012-01-28 @ 14:39:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0