Phi Phi

Oj vilka bra dagar vi haft den senaste veckan. Snorkligen pa Smilian va jattefin, jag har aldrig gjort det forut och jag var lite radd till en borjan.. hajskrack. Men det fungerade tillslut. Fiskarna va sma och stora i olika fina farger. Korallerna va inte sa fargstarka men vattnet va underbart blatt och sanden vit.
Nu har vi precis kommit till en O som heter Phi Phi. Akte hit imorse. Vi har vart i Phuket(Patong) i tva dagar for att traffa Celina och Johannas foraldrar. Forsta dagen traffade vi Celina. Lag pa stranden och solade och bada, at middag och festade runt pa olika barer. Haha, pa en bar red vi en san dar tjur, hur kul som helst. Iallafall var det valdigt roligt att traffa Celina, kandes bra att traffa nan dar hemifran+plus att hon ar valdigt familjekansla for mig eftersom vi traffas hemma i Mariefred sa ofta. Sa jag har fatt massa ny energi nu:) Dagen efter va Johannas foraldrar sa sota, dom bjod alla oss fyra pa middag. Gott och trevligt!! Nu ikvall blir en lugn och skon kvall. Vi delar rum med 16 st.. haha. Lite obehangligt tycker jag men dom andra ville bo dar sa det ar bara att hanga pa. Som vanligt har jag lite otur och rakar fa den segaste datorn sa idag kan jag inte lagga upp bilder. Det far bli nagon annan dag. Ha det bra dar hemma!!!!! Puss pa er


Kommentarer
Postat av: Linnéa Jansson

Vadå bjöd alla oss tre? Ni är väl fyra?????? Eller har jag missat något? Pusss<3

2012-01-19 @ 13:23:44
Postat av: Pappa

Skönt att höra att du har det bra,hej ssk dom är på gång nu saknar dig puss !

2012-01-19 @ 15:28:26
Postat av: Rebecca Forsberg

åh saknar er så himla mycket!!!

2012-01-22 @ 17:21:25
URL: http://rebeccaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0