Stralande vader

Nu tankte jag passa pa att lagga upp mina bilder, medans mina vanner ligger pa rummet och forskoer piggna till sig(eller rattare sagt vakna). Igar blev det beachparty med massa dans och liveband som va helt grymt. Finns inget battre att att ga ut pa kvallen helt barfota i shorts och linne. Skypade aven med Felix for andra gangen igar pa eftermiddagen, han ar sa bra:)! Har gar det ingen nod pa oss, kanns som att man aldrig kommer vilja aka hem. Naval, nu ska jag ladda upp bilderna och sedan gora ett nytt forsok med frukost pa sangen till Elin(som jag delar rum med inatt). Kom med nykopt kallt vatten och en farsk ananas men om inte ens Elin vill ata det pa morgonen, daa mar hon inte bra! Haha pussssss pa er

Khao Lak




Patong

2012-01-21 @ 04:03:57 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0