Bildbomb

Har kommer bilder fran Hikkaduwa, Bentota, Unawatuna, Palawan och Boracay. Vissa bilder gar tyvarr inte att rotera men jag tror ni klarar er.

Borjar med fina Hikkaduwa, som forovrigt har varldens godaste frukost. Tror det kommer komma upp ett antal bilder pa den


Hoga vagor och dom hade fatt for sig att det fanns vithajar dar ute


I tuktuken pavag mot Bentota



En bild till Julia sa hon kan fa sig ett gott skratt. Och nej jag har inga ogonbryn kvar..



En strandad sal i Unawatuna


Courtneeey



En mysig kvall med Cornelia. Tedrickande langs stranden


Pavag mot Filippinerna


Forsta batutflykten i Palawan


Andra


Helt okej lunch pa stranden


Mot Boracay


Det basta som finns: sitta pa stranden och kolla solnedgangen


Och det blir saklart ganska mycket party har i Borra


Ute pa segeltur


Varan grymma bungalow


Sista kvallen i Filippinerna med tjejerna♥


Har var vi tillslut tvugna att saga hejra. Dom drog med taxin 04:00 till flygplatsen lagom runda om fotterna. Blev manga kramar och lite tarar till och med. Kommer sakna dom! Troligtvis(HOPPAS) mots vi upp langre fram. Nu ska jag och Cornelia kila ivag. Ha det bast. Pusss

♥♥

Kommentarer
Postat av: Lussebullen

Åå bästa inlägget!!! Tråkigt att ni särar på er men ni kommer säkert ses senare!

Vilka fina bilder på dig, och er! SAKNAR DIG, HA DET BÄST!<3

2012-03-17 @ 12:37:10
Postat av: Mamma

Tack för det härliga bildinlägget:)Puss o kram

2012-03-17 @ 13:18:16
Postat av: moster

Du är såååå brun. Vi längtar efter dig här hemma i vanliga Nykvarn. Kram

2012-03-17 @ 14:57:05
Postat av: Sandra

Fantastiska bilder! Jag vill också!

Saknar dig gosi!

Älskar när du bloggat <3 ;D

PUSSSSSS

2012-03-17 @ 19:16:46
Postat av: Sandra

Fantastiska bilder! Jag vill också!

Saknar dig gosi!

Älskar när du bloggat <3 ;D

PUSSSSSS

2012-03-17 @ 19:17:01
Postat av: Julia Tennorth

Åh vad fina bilder!!! Ni ser ut att ha det jäääävligt jobbigt där borta..



Fan vad jag skrattade åt bilden... HAHA! Vi får färga när du kommer hem ;)



Puss älskar dig

2012-03-18 @ 15:05:34
Postat av: Din lussis

Älskar att Sandra alltid råkar skicka minst två likadana kommentarer haha!

Jag ska tatuera mig på revbenen, en fjäder.:-) Är så nervös, mer än var jag var på mallis, och det är ändå fyra dagar kvar hahah!!

2012-03-18 @ 16:19:18
Postat av: Sandra

haha Linnéa jag är inte så duktig på de där med att inte hetsa om datorn krånglar :P Då råkar det bli några fler inlägg ibland .. hihi

2012-03-19 @ 11:40:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0