Singapore

Efter massa grymma dagar och kvallar sager vi nu hejda till Filippinerna och heej till Singapore. Har jobbiga flygresor nu framfor oss sa det ar bara att ladda..

Vi har umgatts med tva svenska tjejer som vi har traffat har nu i nagra dagar. Vi drog bland annat ut pa den dar klipphoppningen och fy i helvete sa vart det var. Ett riktigt minne for livet och det gar inte riktigt att forklara vilken nice dag det var. Borjade klockan 10:00 men forsta rom och colan, och hela kalaset slutade 04:00. Vi hade jakla kul tillsammans och traffade lite fler svenskar nar vi val kom till klippan, plus tusen koreaner. Som sagt en grym dag och jag ar sa stort stolt att jag vagade hoppa fran hogsta klippan! 15 METER!!! hade dock aldrig i hela mitt liv gjort det om det inte var for att man var lagom rund om fotterna. Ar om om hela kroppen eftersom man inte direkt ar en professionel simhoppare.. min armar ar typ helt doda efter armplasket jag gjorde, blamarke ar pa vag.

Nu lagger jag in de sista bilderna fran kara Boracay och Filippinerna. Hejda!
Cornelia forsta groggen


Mia satte ribban hogt och startade pa 8 meter


Jag och Cornelia



Jag 15 meter!!


maaat


Solnedgang pa havet


Boracays basta ratt: shawarma


En kvall med middag och krok pa varan uteplats med tjejerna


Gott

Kommentarer
Postat av: Pappa

Du är en riktig tuffing,15 m forsätt att ha det bra love you !

2012-03-27 @ 09:15:17
Postat av: Sandra

coola klippor! Duktig du var som hoppade Koski, haha! Tänker på alla gånger jag tjatat på dig på landet and you did it, fast från mycket högre :)



pusssss

2012-03-27 @ 12:19:00
Postat av: Mamma

Wow, vilka modiga tjejer:)Pusssss

2012-03-27 @ 16:41:22
Postat av: Linnéa

Fan va coolt, 15 meter!!! Jag skulle aldrig våga:) så himla fina bilder! Speciallt på solnedgången, ser så himla mysigt ut:) pussssis

2012-03-28 @ 11:08:24
Postat av: Sandra

Blev det inget nytt blogginlägg :( ? Krångla det för mycket? PUSSSS

2012-04-02 @ 14:29:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0