Kuala Lumpur

Inatt kom vi hit till Kuala Lumpur. Fick dock aka direkt till akuten med Johanna sa vi kom i sang klockan 04:30 men nu ar allt bra och det ar ingenting att oroa er over. Handlade om en infektion i halsmandlarna och det svullnade igen totalt och hon kunde inte ata, dricka, prata och knappt andas. Men nu ar allt lost och hon borjar sakta med sakert bli battre. Idag blir en lugn och skon dag. Johanna och Elin ar inne pga huvudvark och lite annat. Jag och Cornelia ar har och kollar runt och har shoppat lite. Vi bor pa China Town och vi ska upp i Twin Tower imorgon, blir haftigt. Men just nu ser jag faktiskt mest fram emot Sri Lanka. Dit aker vi i overmorgon och vi alla ar nog lite sugna pa att dra fort som tusan dit.

Hur som helst var veckan i Langkawi otroligt kul och vi trivdes dar lika bra som alla de andra stallerna. Vi traffade pa fina och sjukt roliga mannoskor pa den dar o:n och det ar ett stort plus. Nu ar vi helt doda efter att ha druckit sex dagar i streck och inte kommit i sang innan klockan halv 7 nagon dag, var till och med uppe ett helt dygn en gang.. Nu ar det aillafall skont att vi akt dar ifran och fa ta det lite lugnt. Har inga bilder darifran eftersom min kamera ar sonder:( kopte en ny precis. Men finns fa bilder fran Johannas sa lagger in dom har. Och Elin har en hel del bilder fran nar vi akte upp i en linbana och bron som ar 700 m over marken. Mocke haftigt.


Det har var tyvarr de enda bilderna vi hade fran kvallarna, vi hade med oss kameran ut endast tva kvallar. Men som sagt sa har Elin alla dom "fina" bilderna nar vi ar uppe i linbanan och bron mm. Har ar dom iallafall:


Snor lite bilderna fran Petters fb har med (valdigt bra killar)





Har ar ett videoklipp en kille gjorde och vi lyckades komma med en hel del. Han skulle filma varat hostel och det blev ju faktiskt himla harligt. Sa har bodde vi:


hejda alla fina dar hemma, kan tyvarr inte saga att jag saknar er sarskilt mycket for har det for bra har. Men kom garna hit med er. Jag ar sa lycklig. Pusssssssss


Kommentarer
Postat av: Sandra

Å koski va underbart allt ser ut! Var väldigt trevligt att prata "live" med dig idag, eller vad man ska kalla det :)

Den där linbanan och bron såg riktigt nice ut!



Ha det fortsatt underbart! Själv gräver jag ner mig i mina böcker för ett tag och vet inte när jag kommer ha tid att titta upp!



Puss pälsko <3

2012-02-08 @ 11:51:25
Postat av: Pappa

Tänk om jag fick vara 19 år, ! Puss puss

2012-02-08 @ 15:22:07
Postat av: Sari

Hej Marinatyttö!

Vi följt eran resa det ser mycket tervligt och avslappnat ut. Passa på och njut!Ta vara på tiden ni har kvar! Här hemma är är allt som det ska en vinterkväll 8- ligger i soffan och kollar på tv, men det är också helt ok, Jenna har åkt skridskor idag och Kauko är ute och plogar.Ha det bäst!

Hälsningar familjen Mäkinen

2012-02-08 @ 21:19:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0