Sri Lanka

Kan gladeligen beratta att vi nu har lamnat Pantai Hospital och ska nu snart ut och kaka en god middag pa en fin karleksrestaurang dar vi ska skala for att varan fina Elin nu ar helt frisk. Imorgon klockan 06:20 gar planet mot Colombo, dar vi sedan drar oss vidare pa direkten till Hikkaduwa dar Johanna ar med Amanda. Kanslan i magen ar heeeeeeeeelt okej;) PUSS OCH KRAM fran tre superduperjatteglada flickor(som tyvarr blivit bleka och flagat bort all farg)..

Ah fyfan va den har laten ar Langkawi. Har riktigt fina minnen darifran med denna lat och ena ar fran nar vi sitter med ett gang killar pa stranden och dricker bars, lyssnar musik och har en grym natt med alla.  

 


 

Ibland leker livet bra mycket. Nu imorgon fortsatter varan resa som den var innan plus en flicka till, och maste bara passa pa att tacka mina tre vapendragare for lite mer an 6 helt fantastiska och underbara veckor med er! Basta


Kommentarer
Postat av: Sandra

Ha det bäst i Sri Lanka! <3

saknar dig

2012-02-15 @ 14:34:57
Postat av: Pappa

Jag blir alltid glad när du har det så bra puss min skatt !

2012-02-15 @ 15:48:32
Postat av: Linnéa

Riktigt snö oväder i Nykvarn idag, skulle bra gärna vilja vara där ni är just nu! Fast jag gillar snön och nu är den äntligen här på riktigt så frestar lagom lite när man läser era bloggar! Ha det bäst nu när ni reser vidare:-) Hälsa alla!! Familjen hälsaaaar

2012-02-15 @ 16:12:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0