Livstecken

Vi lever och har det bra, helt fantastiskt bra faktiskt. Filippinerna ar sa fint och underbart. I palawan hade vi nagra dagar ute till havs. Dar snorklade vi i stora och sma laguner, dok igenom ett hal i ett berg sa man kom in till secret beach dar dok vi under rev och det var sa jaaakla coolt. Trodde aldrig att jag skulle vaga gora nanting sadant. Vi klattrade aven en dag, var pa oar dar Robinsson spelats in och var i en lagun dar The Beach spelats in.

Vi befinner oss nu i Boracay och traffat grabbarna vi motte i Langkawi. Varlden ar bra liten.. Har har vi det iallafall grymt bra. Igar var vi ute och seglade, och idag ska vi hyra moped.

Allt ar bra men inte perfekt, imorgon splittras vi tjejer. Vi har varit medvetna hela tiden om att vi skulle gora det en dag har, men kanns rent ut sagt piss nu nar man val kommer till den dagen. Men har man olika viljor sa ar det har basta sattet att losa det pa. Imorgon aker Johanna och Elin tillbaka till Sri Lanka, och jag och Cornelia stannar kvar har. Vi kommer sedan fortsatta till Singapore den 28:e Mars och sedan Malaysia. Kommer sakna dom tva sa mycket. Ikvall skiter vi i budgeten och ater finmiddag med god mat, efterrat och restaurang langs stranden. Sista kvallen med dom ska bli bast.

Idag flyttar aven varldens basta kille till Norge, en valdigt blandad kansla. Ar glad for hans skull men kommer nog aldrig klara mig utan honom dar hemma. Saknar han sa det gor ont.

Jajaaaaaaa. Vi har ju det sa bra och jag tvekar inte en sekund pa att jag och Cornelia kommer ha det minst lika bra. Hon ar ju trots allt Cornelia, och vem vet vi kanske moter upp dom andra nagon annan stans langre fram. Nu har ni lite koll pa laget och jag lovar att det kommer ett stort bildinlagg nagon dag. Puss pa er♥

Kommentarer
Postat av: Sandra

Låter bra att ni delar på er om ni vill göra olika saker! :)

Fortsätt njuta av din fantastiska resa! Längtar efter att du ska komma hem, men om du har det bra är det i Asien du ska vara ett tag till!



Puss bebis <3

2012-03-16 @ 10:48:51
Postat av: Mamma

Saknar DIG så det gör ont, men som sagt njut och ha det fortsatt underbart! Miljoner pussar o kramar

2012-03-16 @ 12:09:43
Postat av: Pappa

kör mopeden försiktigt, jag vet att du ibland kan få sendrag i handleden, jag vill ha hem dig hel ! Många kramar

2012-03-16 @ 13:27:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0