Filippinerna

Idag fyller varan alskade Moa ar, grattis pa fodelsedagen!
Imorgon fortsatter denna resa med att dra vidare till ett nytt land. Sri Lanka har varit over mina forvantingar och vi har verkligen trivts har, sa det ar trakigt att det skulle sluta pa det har viset. Men vi ar inte bittra inte.Med ett leende pa lapparna aker vi mot Filippinerna imorgon och jag ar valdigt forvantansfull. Min mobil haller pa att strula lite, eller mitt simkort, sa oroa er ej om ni inte fatt tag pa mig. Hoppas det ar bra och att allt ar som det ska dar hemma♥

Puss och kram fran mig

Kommentarer
Postat av: Mamma

Härligt att se en så glad tjej! Ha det nu underbart på Filippinerna! Här är allt bara bra gumman! Puss och kram till Dig<3

2012-03-07 @ 16:02:26
Postat av: Pappa

Du är vackrast i hela världen ! Filippinerna kommer du att gilla, allt bra med mig och din bror han fyllde 3 år i går ! Puss

2012-03-07 @ 16:27:27
Postat av: Julia Tennorth

Åh du är så fin!



Puss, mycket kärlek

2012-03-07 @ 18:06:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0